Byte av bredbandsleverantör

Skifte av internetleverantör

Hej!

Nu på tisdag den 22a juli så kommer föreningen att genomföra ett skifte från Ownit till Bahnhof som bredbandsleverantör.

Under denna dag så kommer det att innebära att internet kommer att gå av & på, och det kan också ligga nere en längre tid. Går allt som det ska så är skiftet gjort vid dagens slut.

 

När väl Bahnhof är påkopplat så kommer vi nu att få 1000/1000 Mbit/s istället för 100/100 utan extra kostnad. 

Skulle ni ha strul efter skiftet är genomfört, vänligen kontakta Bahnhofs support. Besök bahnhof.se eller ring på tel. 010-510 00 00 

 

OBS

Ha med er nyckeln till källaren ifall passagesystemet skulle strula.