Container v.39

Hej medlemmar!

 

Vi ställer upp en container på Edward Lindahlsgatan mellan 30 september till 7 oktober.
Vänligen läs nedan vad som inte får kastas i containern.

Det mesta av det som inte skall slängas i containern slänger du istället i soprummet. 
Däck och farligt avfall behöver du själv frakta till valfri soptipp. 

 

Trevlig söndag!

Mvh Styrelsen