Hej medlemmar!
Vi ställer upp en container på Edward Lindahlsgatan mellan 30 september till 7 oktober.
Vänligen läs nedan vad som inte får kastas i containern.

Det mesta av det som inte skall slängas i containern slänger du istället i soprummet.
Däck och farligt avfall behöver du själv frakta till valfri soptipp.
Trevlig söndag!
Mvh Styrelsen